Tele2 ieguldījis 120 000 eiro divu klientu apkalpošanas centru atvēršanā Rīgā

Tele2_KAC_Origo_1

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” ir atvēris divus klientu apkalpošanas centrus Rīgā, t/c “Origo” telpās un Deglava ielā 67. Abi klientu apkalpošanas centri ir pārbūvēti saskaņā ar “Tele2” jauno dizaina konceptu, nodrošinot esošajiem un topošajiem klientiem vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu moderna interjera telpās, kā arī plašu jaunāko mobilo ierīču piedāvājumu.

““Tele2” klientu apkalpošanas centru dizaina koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, kuru atzinīgi ir novērtējuši arī mūsu klienti. Priecājamies, ka esam atvēruši jau 16 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā, kas ļauj mums nodrošināt esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem augstākā līmeņa servisu un iespēju izmēģināt plašāko mobilo ierīču klāstu,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.

“Divu jaunāko klientu apkalpošanas centru Rīgā pārbūvē un tehnoloģiskajā aprīkošanā ieguldījām 120 000 eiro. Jaunie centri īpaši priecēs “Sony” fanus – īpašā stendā var aplūkot jaunākās “Sony” mobilās ierīces, tajā skaitā arī tādas, kas pārdošanā būs tikai tuvākajā laikā,” piebilst A.Pūciņš.

Abos jaunatvērtajos klientu apkalpošanas centros “Tele2” ir saglabājis visas darba vietas. Pirmajiem apmeklētājiem “Tele2” ir sarūpējis arī nelielas dāvanas.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase