Ar aplikāciju TickApp visas klientu kartes tavā viedtālrunī

Nav noslēpums, ka mūsdienu tehnoloģiju attīstība notiek ļoti strauji un idejas šajā jomā dzimst ik uz soļa. Tāpēc ir tikai likumsakarīgi, ka klientu karšu kaudzes mūsu maciņos var uzskatīt par pagātni un jau tagad iespējams tās glabāt viedtālruņa aplikācijā ar nosaukumu TickApp.

TickApp aplikācijas ieviesējs ir investīciju fonda uzņēmums SIA MoBuy. SIA MoBuy jau labu laiku strādā, lai tehniski realizētu aplikācijas funkcionālās iespējas un šobrīd ikviens viedtālruņa lietotājs var lejuplādēt TickApp savā mobilajā telefonā.

TickApp aplikācijai ir milzum daudz priekšrocību. TickApp lietotājs varēs ne tikai apvienot klienta kartes un uzkrāt bonusus, iepazīties ar veikalu piedāvājumiem un izmantot atlaides, bet arī iegādāties preces vai pakalpojumus. Turklāt kļūt par jaunas klienta kartes īpašnieku ir pavisam viegli. Nav jāiet uz veikalu un jāizņem karte. Lai kļūtu par TickApp lietotāju nepieciešams vien lejuplādēt aplikāciju AppStore vai Google Play veikalā, izveidot savu personīgo profilu, pievienot interesējošo klienta karti, uzrādīt pārdevējam karti telefonā. Pārdevējs veiks attiecīgas darbības, lai identificēu klienta karti – noskenēs svītru kodu, ievadīs ciparu kodu vai atpazīs to pēc vārda, uzvārda un kartes numura. Tam visam klāt katrs lietotājs varēs personalizēt aplikāciju vadoties pēc sev interesējošiem piedāvājumiem – saņemt tikai tos ziņojumus, kas viņam ir aktuāli.

No uzņēmēja viedokļa šāda aplikācija ir izdevīga, jo sniedz iespēju izstrādāt savu lojalitātes sistēmu, ietaupīt naudu, apzināt klientu iepirkšanās paradumus un maksismāli ātri nogādāt informāciju par izdevīgiem piedāvājumiem. SIA MoBuy rūpējas par to, lai uzņēmējam nebūtu jāinvestē lieli līdzekļi un piedāvā tehnoloģiskos risinājumus, atbilstoši viņu maksātspējai. Piemēram, klientam nav jāiegādājas atbilstoši kases sistēmas skeneri uzreiz, sākotnēji var izvēlēties vienkāršāku karšu identificēšanas paņēmienu, kas neprasa lielus ieguldījumus.

SIA MoBuy vadītājs Jānis Sproģis atzīst, ka ir veikts garš ceļš un laikietilpīgs darbs, lai aplikācija nonāktu līdz lietotājam. Bet jau sākotnēji ideja par šādu aplikāciju ir aizrāvusi un cilvēki ir priecīgi, ka beidzot kas tāds tiek ieviests. Domājot par klientu, tika meklēti dažādi risinājumi, atvieglojot aplikācijas lietošanu. Tāpat TickApp arī turpmāk strādās, lai klients un uzņēmējs būtu ieguvēji. Patiess prieks ir par uzņēmēju atbalstu un vēlmi būt par šīs aplikācijas sastāvdaļu. Vairums līdzīgu aplikāciju nepiedāvā tik plašas iespējas vienuviet kā TickApp, turklāt mēs neapstāsimies pie līdzšinējām idejām, bet ieviesīsim daudz jaunu inovāciju.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase