Viedtālrunis kā modes aksesuārs: Deivids Koma rada ekskluzīvu dizainu HTC One

Šogad modes nedēļas laikā modes skatēs pirmajās rindās varēja vērot nevis modes dāmu apģērbu, bet gan to, ko viņas turēja rokās. Tie bija viedtālruņi. Telefona ietvarus un pie telefoniem piestiprināmos zvārgulīšus, kas bija populāri šīs tūkstošgades sākumā, ir aizstājis pats telefona dizains. To apliecina arī viedtālrunis HTC One ar savu dizainu. Turklāt nupat modes dizainers Deivids Koma radījis tam divus ekskluzīvus papildinājumus.

Kad ir runa par modes un tehnoloģiju saplūšanu, ir jāmin augstās modes dizainers Deivids Koma (David Koma). Viņš ir veidojis apģērbu tādām slavenībām kā Lady Gaga, Rianna, Bejonsē, Šerilija Kola, Megana Foksa un citām. Šogad Deivids Koma sadarbībā ar viedtālruņu zīmolu HTC radīja divus dizainus HTC One viedtālruņiem, kas ir pieejami ierobežotā skaitā. Jaunradītajā dizainā atbalsojas Deivida Komas pēdējās modes kolekcijas vienkrāsainums un izteiktās līnijas. Turklāt HTC One ir pirmais viedtālrunis, kas izgatavots no vienlaidus alumīnija korpusa bez plastmasas. Katra viedtālruņa korpusa izgatavošana prasa 200 minūtes. Šis viedtālrunis uzskatāms par viedtālruņu „augsto modi”.

„Kad pirmajās rindās redzam neskaitāmus augšā paceltus telefonus, ir saprotams, kā modes pasaulē arvien vairāk ienāk viedtālruņi. Interesantākais ir tas, kādu lomu pašlaik viedtālruņu radīšanā spēlē dizains un tam secīgi arī to mode. Tāpat kā sezonas aktuālās somas, viedtālruņi pilntiesīgi var būt skaisti priekšmeti un statusa simboli,” atzīst Deivids Koma.

Viedtālruņi ir kļuvuši par neatņemamu modernās dzīves sastāvdaļu un nekur tas nav tik labi redzams kā modes pasaulē. Sākot no „Louis Vuitton” un beidzot ar „Hermes” jaunākajām somām – tās visas atkāpjas viedtālruņu ēnā un viedtālruņu izziņošana ir tik pat svarīga kā agrāk tika uztvertas tikai pašas modes skates. Ikvienam ir mobilais telefons, bet tā zīmols norāda lietotāja sociālo statusu, tāpat kā soma un dārglietas.

Arī akadēmiskie pētījumi apliecina, ka mobilais telefons jāuztver kā to lietotāju papildinājums. Nesens pētījums Ritgera Universitātē (Rutgers University) ASV liecina, ka cilvēki mobilos telefonus lieto, lai ar to palīdzību spilgtāk paustu savu personību, kā arī citi tiek vērtēti caur šo „modes lēcu”. Modē ir telefona maciņi un aksesuāri, kas papildina telefona dizainu, nevis maina tā krāsu vai maskē to – tā ir personalizēšana, bet daudz smalkāka kā pirms dažiem gadiem.

Vismodernākie telefonu aksesuāri, tādi kā modeles Keitas Mosas (Kate Moss) radītie, ir cieši pieguloši telefonam ar mērķi to aizsargāt un tajā pašā laikā, cik vien iespējams izcelt. Savukārt mobilo telefonu ietvari tiek veidoti iespaidojoties no tādiem modes dizaineriem kā Aleksandrs Vangs (Alexander Wang) vai Kelvins Kleins (Calvin Klein) – noteicošais ir minimālisms.

Telefoni, kas apvieno izskatu ar funkcijām, piemēram HTC, viennozīmīgi ir labs palīgs modes žurnālistiem, blogeriem un fotogrāfiem. Jebkurš sociālo mediju dzīves stila cienītājs arvien vairāk laika pavada tvītojot, daloties ar fotogrāfijām, kas nozīmē, ka arī kameras veiktspējai ir nozīmīga loma.

Arī profesionāli fotogrāfi mēdz vienkārši pievienot savu viedtālruni ļoti tehniskām kamerām un objektīva trijkājim, lai iegūtu augstas kvalitātes slavenību vai modes skates fotogrāfijas. Tāpat arī ielu stila fotogrāfijas, kas pieejamas gan interneta vidē, gan drukātā formātā bieži vien ir uzņemtas ar augstas kvalitātes viedtālruni nevis profesionālu fotokameru.

Fakts, ka viedtālruņa HTC One UltraPixel kamera darbojas neticami ātri, spējot iemūžināt līdz pat 20 attēliem pēc tam tos izveidojot vēl par 3 sekunžu garu filmiņu un tas viss tikai ar vienu darbību, maina spēles noteikumus. Blogeri augstu vērtē HTC funkciju Zoe – fotogrāfijas tiek sāktas uzņemt brīdi pirms pats lietotājs ir nospiedis pogu, lai uzsāktu fotografēšanu, kas ļauj iegūt patiesākas fotogrāfijas. Tagad ir daudz vieglāk iemūžināt modes skati, sākot no satriecošā mirkļa, kad modele tikai parādās uz mēlēs līdz mirklim, kad viņa visā pilnībā demonstrē savu tērpu. Nekad vairs nevajadzēs vilties, ieraugot izplūdušu fotogrāfiju, kad tika gaidīta ideālā modes šova bilde, lai to nekavējoties ievietotu sociālajā tīklā.

Ir pienācis brīdis, kad viedtālrunis spēj sniegt it visas komunikācijas iespējas – sākot no iespējas piezvanīt, uzrakstīt īsziņu, tvītot un tiešsaistē dalīties ar visu notiekošo, tajā pašā laikā parādot personīgo stilu un modes filosofiju. Tādā veidā par vienīgo rotaslietu modes entuziasta rokās pārtop smalks un diskrēts mobilais telefons.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase