HTC sadarbībā ar aktieri Robertu Dauniju junioru iepazīstina ar zīmola platformu „Change”

HTC šodien paziņo par sadarbību ar aktieri Robertu Dauniju junioru (Robert Downey Jr.), iepazīstinot mobilo tālruņu lietotājus ar jauno HTC zīmola platformu „Change”. Pēc septiņpadsmit gadiem, ko zīmols HTC pavadījis mobilo tehnoloģiju industrijā, HTC iedvesmos viedtālruņu lietotājus ar ziņu, ka „tas varbūt jebkas, ko tu vēlies”.

„Zīmola HTC inovācijas, autentiskums un drosme ļauj mums būtu pārmaiņu veicējiem mobilo tehnoloģiju industrijā un jau ļāba prezentēt vienu no profesionāļu visaugstāk novērtētajiem viedtālruņiem pasaulē – HTC One. Mūsu jaunā un rotaļīgā platforma „Change” būs tas, kas atspoguļos mūsu līdzšinējās kvalitātes iezīmes un ļaus turpināt radīt jaunas inovācijas nozarē,” atzīst HTC mārketinga vadītājs Bens Ho (Ben Ho).

Jaunās platformas izziņošanai tiks izmantota plaša kampaņa, kuras saturs radīts Maiami ar kompānijas „Hungry Man’s” režisora Braiena Baklija (Bryan Buckley) līdzdalību un „Beacon Street Studios” radīto mūziku. Aktieris un režisors Roberts Daunijs juniors ir pārmaiņu iniciators, kurš piedalās arī radošajā procesā, kas iesaistīs patērētājus tālākā līdzdalībā, piemēram, HTC vārda pirmo burtu lietošanā jaunu vārdu salikumu radīšanā, piemēram, „Humongous Tinfoil Catamaran” un „Hipster Troll Carwash”.

Populārais aktieris Roberts Daunijs juniors ir parakstījis divu gadu līgumu sadarbībai ar HTC. Sadarbība ir iesākusies ar dalību reklāmas kampaņā un paša aktiera līdzdarbošanos HTC akronīmu jeb vārdu pirmo burtu saīsinājumu radošo atšifrējumu radīšanā. Kampaņa būs vērsta uz kinoteātru auditoriju, tiešsaistes un digitālajiem medijiem.

Papildus kampaņā ir radīta HTC vārdu izveidošanas aplikācija, kas ir atrodama www.htc.com vietnē: http://www.htc.com/www/go/what-is-htc/.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase