Jaunākais Škoda modelis Rapid sasniedzis Latviju

Pie Škoda dīleriem visā Latvijā ir pieejams jaunākais Škoda modelis Rapid, kas atklāj jaunu ēru šā auto ražotāja piedāvāto modeļu gammā. Kompaktais sedans Škoda modeļu saimē ieņems nišu starp mazās klases modeli Fabia un daudz lielāko un Latvijā populāro Octavia.

Škoda Rapid pārsteidz ar savu ietilpību, izteiksmīgo dizainu, ekonomiskiem dzinējiem, plašo drošības aprīkojumu un cenu. Rapid ir pirmais Škoda modelis, kura dizains veidots, izmantojot jaunāko dizaina valodu – lieliskās proporcijas un pievilcīgais izskats veidots, izmantojot gludas virsmas un izteiktas līnijas. Kopējo dizainu papildina jaunā stila detaļas – jaunā Škoda emblēma, radiatora reste ar hroma ietvaru un izteiksmīgi priekšējie lukturi.

Lai arī Škoda Rapid ir kompaktklases automobilis, ietilpības ziņā tas ir paraugs savā klasē. Nedz vadītājam, nedz pasažieriem nav iemesls sūdzēties par vietas trūkumu – automobilī ērti var sasēsties pieci cilvēki. Škoda inženieri ir padomājuši arī par līdzpaņemto bagāžu.

Līdzīgi kā salona ietilpības ziņā, bagāžas nodalījums ar 530 litru ietilpību ir lielākais savā klasē un spēs apmierināt katru ģimeni. Škoda saukļa «Simply Clever» nostādnes var sastapt visā automobilī, sākot ar atstarojošās vestes turētāju zem vadītāja sēdekļa, beidzot ar īpašu vietu ledus skrāpim aiz degvielas tvertnes vāciņa. Rapid kopumā ir vairāk nekā 19 šādu vienkāršu, bet gudru risinājumu. Bez tam jāpiemin, ka Latvijas tirgū Rapid tiek piedāvāts ar bagāžas nodalījuma grīdā paslēptu pilna izmēra rezerves riteni.

Sākotnēji Škoda Rapid Latvijā būs pieejams komplektācijā ar kādu no četriem benzīna dzinējiem vai dīzeļdzinēju. Standarta komplektācijā Rapid tiks komplektēts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu un 1,2 litru MPI benzīna dzinēju, kas attīsta 75 zirgspēku jaudu. Lielāku jaudu Rapid saņems no diviem 1,2 litru TSI turbo dzinējiem. Viens no tiem spēj attīstīt 85 zirgspēku jaudu un, patērējot 5,1 litru degvielas uz 100 km, ir visekonomiskākais Rapid dzinējs, savukārt otrs attīsta 105 zirgspēkus. Jaudīgākais 1,2 TSI dzinējs pieejams ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Benzīna dzinēju gammu šobrīd noslēdz 1,4 litru TSI turbodzinējs, kas attīsta 122 zirgspēku jaudu. Tas tiek komplektēts ar septiņu pakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu un kalnā braukšanas palīgu. Dīzeļdzinēju gammā šobrīd ir viens 1,6 litru 105 zirgspēku TDI dīzeļdzinējs, kas tiek komplektēts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu, taču 2013. gadā ražošanā nonāks jauns, 1,6 litru 90 zirgspēku TDI dīzeļdzinējs, ko būs iespējams komplektēt ar septiņpakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase