Swedbank pētījums: Vīrieši visvairāk vēlas pilnveidot zināšanas par tehnoloģijām, auto un sportu

Kā rāda Swedbank aptauja, 44% Latvijas vīriešu vēlētos pilnveidot savas zināšanas par tehnoloģijām, automašīnām (38%), kā arī sportu (37%). Vismazāk vīriešus interesē mode un stils (2%).

Swedbank pētījums rāda, ka vairāk nekā trešdaļa (37%) Latvijas vīriešu uzskata, ka pastāvīgu prasmju un zināšanu pilnveidošana ilgtermiņā viņiem palīdzētu būt veiksmīgākiem un sasniegt dzīvē vairāk. Kā būtisku aspektu sasniegumiem vīrieši min arī spēcīgu raksturu un psiholoģisko noturību (49%) un finanšu uzkrājumus, lielāku finansiālo patstāvību (47%).

Ņemot vērā dinamisko dzīves ritmu, Swedbank un Latvijas gudrinieki programmai „Gudrie punkti” izstrādājuši tādu saturu, kas ļaus ikvienam ātri un kompakti iegūt informāciju par sev interesējošām tēmām. Latvijā unikālajā klientu programmā “Gudrie punkti” Swedbank klienti, veidojot uzkrājumus un norēķinoties ar Swedbank MasterCard karti, iegūs punktus, kurus varēs apmainīt pret inovatīviem labumiem – testiem, spēlēm, mobilajām aplikācijām, semināriem -, kurus izstrādājuši vairāk nekā 30 Latvijas eksperti jeb Latvijas gudrinieki.

Swedbank programma “Gudrie punkti” piedāvā klientiem gudros labumus 4 kategorijās – testē, trenē, dari un baudi. Swedbank klientiem būs iespēja testēt savas zināšanas tehnoloģijās, sportā, auto, mūzikā, kino un citās tēmās. Varēs trenēt prātu, pilnveidot biznesa prasmes vai izvēlēties attīstošas spēles bērniem. Swedbank klienti savā īpašumā varēs iegūt dažādas unikālas mobilās aplikācijas, piemēram, Mans vīnzinis, Atklāj Rīgu, Dēkaiņa gids. Piedaloties programmā, varēs baudīt arī mākslu un kino, lasīt e-grāmatas vai piedalīties iedvesmojošos semināros ar augsta līmeņa ekspertiem. Vairāk informācijas par Swedbank programmu “Gudrie punkti”: www.gudriepunkti.lv

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase