Mazda Takeri svin Eiropas pirmizrādi

Mazda vidējās klases sedana prototips Takeri pirmo reizi stājas Eiropas publikas priekšā starptautiskajā autoizstādē Ženēvā.

Dinamiskais un slaidais automobilis, kam atvēlēta goda vieta Mazda stendā, reprezentē KODO jeb “dvēsele kustībā” dizaina koncepciju. Tāpat kā Mazda CX-5 tajā izmantota Skyactiv tehnoloģija, kas aptver jaunākās paaudzes dzinējus, transmisijas, šasijas un virsbūves. Papildus izstādes viesi tiek iepazīstināti ar kulta rodtstera Mazda MX-5 Special Edition jaunāko versiju. Mazda MX-5 joprojām ir nepārspēts kā pasaulē visvairāk pārdotais rodsters.

Mazda ekspozīcijas zvaigzne Nr.1 konceptauto Takeri sniedz ieskatu Mazda nākotnes automobiļu izskatā. Takeri iebūvēts augstas efektivitātes SKYACTIV-D dīzeļdzinējs ar i-stop funkciju un SKYACTIV-Drive automātisko transmisiju. Savienojumā ar Mazda pilnīgi no jauna izstrādāti i-ELOOP reģeneratīvo bremžu sistēmu Takeri tiecas uz maksimālu degvielas ekonomiju, vienlaikus nezaudējot Mazda automobiļiem raksturīgo Zoom – Zoom dinamiku. Takeri interjers veidots no augstvērtīgiem materiāliem un ar premium segmenta spēkratiem raksturīgu arhitektūru, kas izceļ un spilgtina Takeri solīdo izpildījumu.

Kompaktais sport – utility automobilis Mazda CX-5, kas apvieno labāko no divām automobiļu klasēm, nonāks pie dīleriem jau šī gada pavasarī tā piesakot Mazda patlaban ļoti aktuālajā krosoveru konkurencē. Mazda CX-5 būs pieejama ar jaudīgiem, taču izcili ekonomiskiem četru cilindru dzinējiem – 2,2 litru SKYACTIV-D dīzeli divos jaudas variantos un 2 litru SKYACTIV-G benzīna dzinēju. Neparasti augstā kompresijas pakāpe 14:1, kas raksturīga abiem dzinējiem, ļauj apvienot šos agrāk pretrunīgos raksturlielumus. Viena no divām pārnesumkārbām – SKYACTIV-Drive automātiskā vai SKYACTIV-MT manuālā pārnes jaudu uz priekšējiem vai visiem četriem riteņiem.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase