„Mazda” klienti ir starp apmierinātākajiem automašīnu īpašniekiem Eiropā.

Šo faktu atkal nesen atklāja divi 2011. gadā Vācija un Apvienotajā Karalistē veiktie „J.D. Power” klientu apmierinātības pētījumi. Abos šajos tik nozīmīgajos autotirgos tika aptaujāti apmēram 17 000 automašīnu īpašnieku, lūdzot viņiem novērtēt savu automašīnu pēc automašīnas vadīšanas dinamikas, vadāmības, rentabilitātes, mehāniskās uzticamības un salona kvalitātes rādītājiem.

Vācijā „Mazda3” ne tikai uzvarēja tik svarīgajā kompakto auto segmentā, bet arī saņēma vairāk punktu nekā jebkurš cits no 117 pētījumā apskatītajiem modeļiem. „Mazda3” ieguva zelta medaļu kā vispārējais uzvarētājs, pārspējot A klases „Mercedes” un „Honda Civic”. Arī dinamiskajai „Mazda2” bija pamats svētkiem. Tā tika pasludināta par uzvarētāju kompakto auto segmentā, apsteidzot „Dacia Logan” un „Mini”. Ar šiem lieliskajiem rezultātiem „Mazda” ieņēma trešo vietu starp 28 pētījumā apskatītajiem zīmoliem, tādējādi pakāpjoties uz augšu no pagājušogad iegūtās ceturtās vietas.

Apvienotajā Karalistē veiktajā „J.D. Power” pētījumā „Mazda MX-5” atkal svinēja uzvaru sporta auto segmentā, bet tās panākumi neaprobežojās ar uzvaru savā kategorijā – šis „Mazda” spēkrats ieguva apmierinātības vērtējumu, kas pārspēja pagājušā gada uzvarētāja iegūto punktu skaitu. Tas bez piepūles apsteidza „Volkswagen Scirocco” un tādus luksus klases sporta auto kā „Audi TT”, „Mercedes-Benz CLK” un „SLK”. Un tas viss – tikai četrus mēnešus pēc tam, kad Japānā tika saražots 900 000 „MX-5”.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase