TechArt Magnum Porsche Cayenne Turbo

2009. gadā Magnum parādija izcilu sniegumu – pirmo vietu Tuner Grand Prix Hokenhaima trasē savā klasē. TechArt Magnum Porsche Cayenne Turbo ir aprīkots ar dzinēju, kas spēj attīstīt 550 Zs jaudu un speciālu aerokit un sporta pneimatisko balstiekārtu. Šobrīd 2010. gadā TECHART nāk klajā ar pašreizējās paaudzes Magnum, balstoties uz Cayenne Turbo S modeli ar lielāku veiktspēju un bezkompromisa komfortu, tādējādi palielina kopējo dzinēja jaudu līdz 680 Zs (500 kW). Sniegums ir iespaidīgs – no 0 līdz 100 km/h  4,2 sekundes un no 0 līdz 200 km/h 14,5 sekundēs. Maksimālais ātrums TECHART Magnum ir 308 km/h. Auto kopējais vizuālais tēls, ar priekšējajām radiatora un gaisa ieplūdes restēm, atverēm uz priekšējā pārsega, ir tik iespaidīgs, ka nelīdzinās nevienam citam tūningam. Jaunā nerūsējošā tērauda izplūdes sistēma rada nepārspējami dobju un burbuļojošu V8 dzinējam līdzīgu skaņu, ko šobrīd var dzirdēt arī Rīgas ielās no dažiem eksemplāriem.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “TechArt Magnum Porsche Cayenne Turbo”

  1. […] nekāds retums. Auto ticis arī pie agresīvākas gaisa ieplūdes sistēmas, kas nedaudz līdzinās TechArt Magnum Porsche Cayenne Turbo tūninga projektiem. Domājams arī jaudas un iespaidīgā dzinēja rūkoņas ziņā šis modelis […]

Leave a Reply

Draugiem.lv pase