Jaunais, modernais VW Touareg

Volkswagen atklāj jauno modeli Touareg, kas, manuprāt, ar lielu sajūsmu 4. martā tiks uzņemts Ženēvas auto izstādē. Jaunais Touareg, tāpat kā vecais brālis ierodas daudzfunkcionāla apvidnieka tēlā. Touareg dzinēji ir kļuvuši daudz ekonomiskāki un jaudīgāki, rezultātā tiem par 20% samazinājies degvielas patēriņš. Pagaidām šis būs arī pirmais vācu ražotais apvidus automobilis Eiropā, kuram ir arī hibrīda dzinējs. Jau tagad paredzams, ka Touareg būs labi pārdots modelis. Braucot pa pilnīgu bezceļu tā 3,3 litru benzīna elektromotora vidējais patēriņš ir tikai 8,2 litri uz 100 kilometriem. Hibrīdmotoru veido 3,3 litru V6 kompresormotors ar 333 zirgspēku jaudu un 47 zirgspēku elektromotoru. Tādējādi sistēmas kopējā jauda ir priekš apvidnieka prātam grūti aptverami 380 zirgspēki un 580Nm. Ar Touareg hibrīda dzinēju tikai elektriskajā režīmā var pārvietoties ar līdz pat 50km/h, tas nozīmē, ka pilsētvidē šis auto būs ļoti ekonomisks. Dabas draugam ir arī V6 TDI motors, kas lepojas kā ekonomiskākais apvidus auto dzinējs ar vidējo degvielas patēriņu 7,4 litri uz 100 kilometriem, taču iepriekšējie V10 un W12 benzīnnieki šim apvidniekam nav uzstādīti. Abas šīs versijas Touareg Hybrid un V6 TDI ir līdz šim ekonomiskākie dzinēji Eiropas apvidus auto vēsturē.

Jauna ēra – Touareg kļuvis vieglāks, aerodinamiskās un mazāk rijošs. Auto kļuvis par 208 kilogramiem vieglāks bāzes versijā. Masīvajam ķermenim ir par 5% lielāka stingrība, kas to padara par līderi starp konkurentiem. VW visus dzinējus piedāvā ar standarta 8 ātrumu pārnesumkārbu – pirmo šajā tirgus segmentā, kurai ir arī salīdzinoši liela loma degvielas ekonomijā. Kopā ar aerodinamisko izsmalcinātību apvidnieks ir kļuvis zemāks. Ir arī pieejama visu riteņu jeb 4motion piedziņa, turklāt divās versijās. Tāpat kā jaunajam salīdzinoši mazajam Tiguan arī Touareg funkcionē off-road braukšanas režīms, kas pēc pogas nospiešanas aktivizē Hill Descent Assist un pielāgo automātiski pārnesumu pārslēgšanās punktus. Līdzīgi kā pirmās paaudzes Touareg automobilī arī šo versiju var pielāgot piecos iespējamajos līmeņos. Tik aprīkots džips kā šis varētu iekarot jebkuru reljefu uz Zemes.

Arī jaunā modeļa salons ir kļuvis plašāks un funkcionālāks. Jauns interjers, ērtāki sēdekļi un vairāk vietas kājām aizmugurē, vienvārdsakot, salonā virmo greznība. Aizmugures krēslus ir iespējams pārvietot elektroniski, pielāgojot arī atzveltnes leņķi. Nolaižot tos var iegūt brīvu 1642 litru lielu kravas nodalījumu. Jau standartaprīkojumā Touareg nāk informācijas sistēma, kas pārredzama no 7 collu ekrāna.

VW vārdiem Touareg ir labākais no divām pasaulēm. Aptuveni 500’000 autovadītāju sev izvēlējās pirmās paaudzes SUV. Tā ir greznība, kas piedāvā augsta līmeņa komfortu, sportiskas braukšanas īpašības, avant-garde dizainu un teicamu kvalitāti neierobežotām ekspedīcijas iespējām. Touareg pie auto dīleriem nonāks jau šī gada aprīlī.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase