Nepārspējamais Porsche 911 Turbo S

Inženieri no Porsche AG, Štutgartē izstrādāja jauna tipa sporta auto pircējiem, kas uzmanību pievērš Turbo S izteiktajai jaudai, veiktspējai un braukšanas dinamikai. Šī augstās klases atlēta 3,8 litru, sešu cilindru sirds pastiprināta ar divām boxer degvielas turbīnas izplūdes sistēmām, kurām ir izstrādāta mainīga lāpstiņu ģeometrija, attīsta 530 zirgspēkus, arī maksimālais griezes moments ir ļoti iespaidīgi 700Nm. Jaunais top modelis jau standartā nāk ar augstas kvalitātes komponentiem.

Vadītāja drošībai optimizēts augstākais standarts ar dinamiskajiem dzinēja stiprinājumiem un Porsche mehaniskās aizmugurējās ass diferenciāļa bloķēšanu. Auto ir paraugs augstākās klases aprīkojumam, kurā ietilpst netikai adaptīvie lukturi, divu toņu ādas apdare salonā, centrālā atslēga, trīs spieķu sporta stūre ar ātrumpārslēgiem, adaptīvie sporta sēdekļi, kruīza kontrole, sešu CD/DVD mainītājs un vilkmes sadales sistēma, bet arī PDK divsajūgu pārnesumkārba un Sport Chrono paketi, pateicoties kam Turbo S ir visu laiku ātrākais sērijveida Porsche automobilis.

Par spīti ievērojamajam palielinājumam jaudā un dinamiskajā veiktspējā jaunais 911 Turbo S vidēji patērē 11,4 litrus uz 100 kilometriem, tātad tas nepatērē vairāk degvielas, kā brālis 911 Turbo. Tas Turbo S padara par visefektīvāko sporta auto sniegumu savā klasē. Kopā ar septiņu pārnesumu ātrumkārbu Turbo S demonstrē nepārspējamas 3,3 sekundes līdz 100km/h un jau 10,8 sekundēs Poršs lido ar 200km/h! Arī maksimālais ātrums ir iespaidīgi 315 km/h, bet Porsche izlolotās keramiskās bremzes nodrošina izcilu veiktspēju attiecībā uz apstāšanās jaudu.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase