Samsung pirmie uzsāk masveida 3D TV ekrānu ražošanu

Samsung Electronics, pasaules līderis ekrāntehnoloģijās un digitālajos medijos, ir kļuvis par pirmo kompāniju, kas uzsākusi 3D ekrānu masveida ražošanu LED un LCD televizoriem.

“3D ekrāni nu jau kādu laiku atrodas šīs industrijas uzmanības centrā,” sacīja Samsung Electronics LCD tirdzniecības daļas prezidents Vonkijs Čangs. “Samsung Electronics, aizsākot masveida 3D ekrānu ražošanu LED un LCD televizoriem, plāno kļūt par līderi globālajā 3D TV ekrānu tirgū.”
Šomēnes kompānija ražošanu sāka ar LED un LCD televizoriem piemērotiem 40, 46 un 55 collu Full HD 3D ekrānu paneļiem, kuros tiek izmantota 3D Active Glasses tehnoloģija un Samsung ekskluzīvā 240Hz tehnoloģija.

Samsung reālistiskā 240Hz tehnoloģija nodrošina Full HD attēla skatīšanos 2D režīmā, kā arī smalku un dabīgu Full HD attēlu 3D režīmā, kas pilnībā spēj attēlot dzīvīgas un dinamiskas kustības.

Izmantojot reālistisko 240Hz tehnoloģiju, kas darbojas ar 240 attēla kadriem sekundē, Samsung ekrāni dāvā daudz reālistiskāku baudījumu, ar 3D Active Glasses tehnoloģijas palīdzību izdalot atsevišķus attēlus labajai un kreisajai acij.

Samsung ir par 20 procentiem samazinājis savu LCD un LED ekrānu reakcijas laiku līdz mazāk kā četrām milisekundēm, kas ļauj novērst jebkādus traucējumus starp kreisās un labās acs attēliem. Līdz ar šo uzlaboto reakcijas laiku Samsung ir spējis iegūt dabiskus 3D attēlus un nodrošināt arī 2D formāta attēlus ar izcili skaidru un dinamisku kustību attēlojumu.

Samsung jaunā 3D Active Glasses tehnoloģija brīdī, kad attēls tiek rādīts katrai acij, vispirms aizsedz kreisās acs briļļu lēcu un tad labās, radot īslaicīgu attēla aizturi, un tādējādi panākot reālistisku 3D video attēlojumu. Nosaukumu 3D Active Glasses šī gada sākumā ir apstiprinājusi Briļļu standartizācijas darba grupa un Patērētāju elektronikas asociācija (CEA).

Polarizēto briļļu metode, kas 3D brillēs tikusi izmantota iepriekš, radīja atsevišķus attēlus kreisajai un labajai acij, tādējādi piedāvājot vien pusi no divdimensiju attēla izšķirtspējas, jo caur katru polarizēto lēcu bija iespējams redzēt vien pusi ekrāna. Turklāt polarizētās briļļu lēcas dēļ tika pazemināts arī attēla gaišums.

Saskaņā ar tirgus izpētes kompānijas DisplaySearch veiktajiem pētījumiem ir sagaidāma 3D ekrānu tirgus izaugsme no 902 miljoniem ASV dolāru 2008.gadā līdz 22 miljardiem dolāru 2018.gadā. Jo īpaši tiek gaidīta 3D TV tirgus izaugsme – līdz 17 miljardu dolāru apjomam, pārdoto televizoru apjomam pieaugot no 200 000 vienībām 2009.gadā līdz 64 miljoniem vienību 2018.gadā.

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Draugiem.lv pase